پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5017
-
الف
+

لیست بازیگران «دارکوب» تکمیل شد

بازیگران جدید به گروه سازنده فیلم سینمایی «دارکوب» پیوستند.

طوفان مهردادیان و نگار عابدی به فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی پیوستند.

به گزارش آی فیلم، طوفان مهردادیان و نگار عابدی به عنوان بازیگرهای جدید این فیلم سینمایی جلوی دوربین بهروز شعیبی رفتند تا ترکیب بازیگران «دارکوب» کامل شود.

«دارکوب» سومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که مانند دو فیلم «دهلیز» و ‌«سیانور» سید محمود رضوی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش بازیگران «دارکوب» هستند که در لوکیشن‌های متعدد فیلم، جلوی دوربین علیرضا برازنده رفته‌اند.

فیلمنامه «دارکوب» توسط حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآمده است. این فیلم داستانِ اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند.

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «دارکوب» عبارتند از نویسنده: حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی، کارگردان: بهروز شعیبی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی،  تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر